söndag 20 mars 2011

Dag 7

Jag har funderat på någon låt som jag minns, då livet kanske inte var en dans på rosor, men jag kan inte komma på någon. För tuffa tider, det hr jag haft, men en låt som jag förknippar med det, det har jag tyvärr inte.
Skulle det dyka upp nått så får det bli ett senare inlägg.



------------------------------------------------------

Morgonen var skön, trots trötta ögon. Texas vaknade först. Efter ombyte och ny torr blöja gjorde jag frukostbröd, degen blev i kletigaste laget, men dom gick att äta. Så har nu avnjutit dom tillsammans med barnen.
Amanda tittar på "karlsson på taket" och då har jag lite tid att sitta här och skriva upp veckans mat och inköp. Texas sitter jämte mig och leker med Amandas rosa troll....och pruttar med munnen, i mellanåt. hihihhi...



Hoppas alla får en mysig söndag!

Inga kommentarer: