torsdag 3 mars 2011

Torsdagsmys!

Eftersom fredagsmyset utgår lite, så fick vi ha lite ikväll. Imorgon mellan 15:30-20:30 är det jobb, likaså på lördag men då 14:30-21:30. Söndagen vet jag ännu inte, om det blir en ledig dag spenderas den med familjen i simhallen.

Jag älskar livet just NU! Ja som är strukturerad ut i fingerspetsarna gillar när vardagen har en rutin och struktur. Veta vad som kommer, när det komem. Låter säkert astråkigt, men jag vill ha koll! Att veta när Texas sover, äter, sover igen, gör att tiden han är vaken är en glad, harmonisk kille som älskar att titta när syster lekar och sjunger för honom.
OCH framförallt, JAG kan gå och lägga mig och veta att jag får sova. Inte som för ett par månader sedan, när ja skynade i säng för att få blunda nån timme.

Nu gott folk, stänger jag ner och släcker lampan.
Vi hörs en annan dag!

Inga kommentarer: